onsdag 7 december 2011

Om jag hade en tusenlapp skulle jag fan gå upp där...men jag tycker ändå man hör bättre här nere.

Jag vill aldrig mer gå på klubb efter denna serie, huh. Det bästa på dessa 14 min och 13 sek är dock Timo, 61, med sysslsättningen -Dansar utanför klubbar: Är det sån här musik du lyssnar på hemma? -Jag har inget hem... (hoppar ner i en fontän) Vad har du mer gjort ikväll? -Eh samlat lite burk och druckit lite 3komma5or. Sedan klipp och tystnad för en minisekund och så säger Timo någonting så fullkomligt oförståeligt men med en min som säger att han är den absolut mest förnöjda människan i Stockholm: -Gaggat Och jag kan icke släppa detta, detta ÄR ett mysterium! är det stockholmsslang? Är det något hipsterord eller är det bara ett läte han gör i sann njutning? Gaggat... gaggat... vafasen menar han? Titta cirkus 12:50 in i programmet Svt-play Klubben del1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar