onsdag 12 oktober 2011

haustogblaust

hae

sitter pa island och havet guppar fram och tillbaka och ser ut som plast faktiskt. pajen star pa spisen och jen yogar. star inte ut med varmen sa jag ska typ plugga under tiden men boken ar helt fruktansvart trakig sa jag orkar bara inte. ni farstar inte, det later liksom sa har:
Positive responses incar a cost, CR. If the hidden state is high, a positive response results in the payoffs PS and PR to the signaller an reciever, respectively. Table 3.1 specifies the payoff matrix.
Detta blajj ska alltsa tillhora ett enkelt signalspel mellan manniskor. 'dor'. Reykjavik ar asnajz men det regnar sjukt mkt idag 'hello airwaves'. koade inte for biljetter till bjork men om vi inte ar for bakis pa sondag kanske vi gor det da istallet. vore jue coolt att se henne.

bae

ps. nar jag skulle ga igenom sakerhetskontrollen fragade jag han som stod i kontrollen, en ratt ung, sot kille, om jag skulle ta av mig halsbandet ocksa, varvid jag tar tag i det och inser att shit min klanning har akt ner och min ratt sa genomskinliga bh syns VALDIGT mycket. killen ba tittar och ar lite stalld och bah ehhh nej det behovs nog inte. hahahaha. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar