lördag 10 september 2011

meat is murder

Jag tar mina näringspiller, jag äter hyfsat hälsosamt flera frukter i veckan, jag dricker mjölk, jag har en sansad alkoholkonsumtion, jag går i skogen, jag sover oftast mina 6h per natt, jag gör saker jag blir glad av, jag har ett arbete, jag skiter i måsten ibland, jag dagdrömmer vilket gör mig lyckligare... Så, varför är jag fel. Varför blir jag sjuk hela tiden, varför vet jag att om en gubbe hostar på mig på tunnelbanan så kommer jag bli sjuk. Varför lägger min kropp av flera gånger per år. Jag verkar göra allt som ska vara bra...

Bihåleinflammation. Så skulle jag säga att domen antagligen lyder. Två gånger inom ett år. Jag tror att mina sjukhusbesök och all medicin totalt (från januari månad fram till och med september månad) kommer ligga på cirkus 2500 jävla kronor. Jag är fullt kapabel att diagnostisera mig själv numera. På Ett Trovärdigt Sätt. Har Du några symptom du undrar över? Fråga på, jag har erfarenhet inom detta.

Vad kan jag göra, köpa mer vitaminer? Äta mer frukt? Vistas ännu mer i skogen? Eller börja äta ordentligt med kött?

Kan det vara så? Kan det vara proteinbrist? Är jag urholkad, behöver jag kött?

NejNejNej

väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar