måndag 8 augusti 2011

Örebrooonx / en behändig lagom stor hund

Imorgon åker jag t-bax till Stockholm, jag har vilat och ätit kräftor och räkor, jävligt gott vare. Vidare har jag strosat runt och kontrollerat att saker inte har förändrats. I sådana fall hade jag skrivit ett brev till landshövdingen. Men det behövde jag inte, det var dock på gränsen med Våghustorget... Så jag får se, kanske blir det ett brev trots allt, jag har inte bestämt mig ännu.

Nu ska jag och Truls sova. Jag köpte ett tuggben till honom idag, för att få honom att tycka lite mer om mig än om mamma. När han hörde att hon kom genom grinden lämnade han benet och mig och sprang, lycklig som en valp, henne till mötes. Lämnandes mig trumpen ensam kvar med ett äckligt blött jävla ben. Ingenting slår henne. Jag måste klura på den där.

Han tror han får sova här inatt... mä aldrig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar